Keresőoptimalizálás 2017 : Mi változik az idei évben?

Itt az újév és 2017-ben picit minden változni fog. Ennek acikknek az a célja, hogy felfedje azokat az új lehetőségeket melyekkel több vevőt tudsz majd szerezni a keresőkből.

A Google nagyon okosan kihozta az AMP-et ugyanis ez segít a felhasználóknak, hogy még jobb élmény legyen a mobilon tartalmat fogyasztani. Feltételezem, hogy a Google az AMP-be még több munkát rak majd bele és így még nagyobb befolyása lesz. Azt várom már amikor az ecommerce irányba is elkészül az AMP és a Google kiemeli majd a keresőben az ecommerce találatokat.

Most igazán nagy pénzt én linképítésbe tennék, 2017-ben sokkal erősebb hatása lesz a prémium linképítés kampányoknak. Azt láttuk az elmúlt 1-2 évben, hogy sokan belevágnak készíttetnek prémium linkeket de egy idő után abbahagyják. Azt gondolják ha már elöl vannk a keresőben akkor nem kellenek linkek… Sok cég esett vissza az első találatokból azért, mert nem születtek újabb prémium linkek.

Mobil seo keresőoptimalizálás

A következő években egyre nő a mobil jelentősége és a mobile-first stratégia egyre ismertebb lesz. Megfordultak a trendek, azaz a mobil és a tablet átvette az elsődleges eszköz szerepét és sok háztartásban már nincs is laptop vagy asztali számítógép. Például a két lányom ritkán ül gép elé, mobilon fogyasszák a Youtube-os tartalmakat vagy tablet-en. A statisztikákat tekintve sok esetben 51-55% fölött van a mobilról érkező látogatók aránya. Szóval ébresztő, aki nem mobilbarát az megy a süllyesztő 2017-ben…

Keresőoptimalizálás technikai része

Évek óta mantrázzuk már, hogy legyen gyorsabb a weboldalad vagy webáruházad. Sokan ezt nem veszik elég komolyan, pedig látható az is, hogy a lassabb weblapok visszaesnek jelentősen a kereső találatokban. Hasonlíts össze 10 weboldalt és a gyorsabb oldalak garantáltan előrébb lesznek a találatokban.

Tartalom marketing és keresőoptimalizálás

Régen azért készültek a tartalmak, hogy a Google értékelje őket és helyezéseket javítsunk. Ez hibás gondolat volt és közben mindenki rájött, hogy nem mennyiség kell hanem minőség. Heti 1 minőségi blog bejegyzést írásakor 1 év alatt 52 minőségi tartalmad fog születni, heti 2 bejegyzésnél 104 prémium blog bejegyzésed lesz. Ha ügyes vagy akkor a 104 tartalmad mindegyik más-más kulcsszóra lesz optimalizálva és ha mindegyikre van napi 100 keresés akkor 104 x 100 = 10.400 napi keresés tud rád találni.

Tehát a tartalom marketing a láthatóságot tudja növelni! Az olyan cégek akiknek nem okoz gondot akár a napi tartalom gyártás, nagyon gyorsan fel tudnak építeni több tízezres olvasótábort.

SEO: Content Is King! Context Is The Key To The Kingdom!

Fordítsuk le ezt magyarra… A SEO szakértők azt mondják a tartalom a király! Ez szuper de nem elég, mert semmi eredményt nem hoz ha aprópénzért százszámra iratsz semmitmondó cikkeket.

A CONTEXT azonban a kulcs a királysághoz 🙂 A kontextus vagy más néven szövegkörnyezet aranyat ér ha jól csinálják. A Google látja  ateljes oldalad, az összes blogbejegyzésed, az összes menüpontod és tartalmad. Minden egyes betűdet (még a landing oldalaid is lecsekkolja) megnézi és egy halmazt gyárt belőle.

A halmaz egésze alapján értékeli fel a domained… Mi például a keresőoptimalizálás szóra célzunk mindent és minden tartalomban előbukkan ez a kulcsszó. Jelenleg a potenciális vevőink, az Avatárunk vagy más néven a Buyer personánk erre a kulcsszóra keres mindenhol. Így elérem majd 1-2 év múlva, hogy bármilyen kifejezés ami része a keresőoptimalizálás kontextusnak jó helyezéseket hoz nekem.

Amennyiben szeretnél egy megbízható és korrekt szakemberrel dolgozni, akkor hívj fel és beszéljünk! A 06-70-77-55-112-es számot én veszem fel közvetlenül, hívj!

By | 2017-02-02T09:31:18+00:00 2017.01.07. |Egyéb, Keresőoptimalizálás|0 hozzászólás

About the Author:

Tóth Mihály online marketing szakértő és tanácsadó. 2011 márciusában jelent meg első könyve az “Ekereskedj okosan” címmel és ezt követte a több mint 5.000 példányban elkelt "Online marketing útmutató" című könyve. A 3. könyve a Facebook marketing útmutató és az új "Webáruház marketing útmutató" című könyve 2014-ben jelent meg. Online Mesterkurzus képzésein több száz cégvezetőt és marketingest oktat. Legújabb könyvében a marketing automatizálást mutatja meg olvasóinak.

Hagyj üzenetet

Share This